V dňoch 22. - 23. júna sa v Štokholme uskutočnil ďalší ročník "Secretries Seminar". Seminár, ktorým WFDSA nadviazala na zasadnutie predstavenstva európskej asociácie priameho predaja SELDIA, bol zameraný hlavne na otázky vývoja technológií, nové iniciatívy jednotlivých asociácií a rozvoj a smer sociálnych médií.
Podpredseda WFDSA a generálny riaditeľ Oriflame, Magnus Brännström, predstavil prítomným zástupcom jednotlivých asociácií budúcnosť priameho predaja najmä v súvislosti s rozvojom digitálneho prostredia.
Predstaviteľka DSA Peru, Denisse Slade, zdôraznila prínos stretnutia: "Mať príležitosť vymeniť si osvedčené postupy a zdieľať výzvy v našom odvetví s kolegami z celého sveta je na nezaplatenie. Zároveň veľmi oceňujem prezentácie zamerané na sociálne médiá a budúcnosť priameho predaja - témy, ktoré nám z môjho pohľadu pomáhajú rozvíjať naše asociácie".
Na jej slová nadviazal John Holloway z Austrálie: "Štokholm ponúkol zástupcom združenia priameho predaja z celého sveta možnosť stimulovaného dialógu k ďalšiemu smeru odvetvia v našom digitálnom veku. Úprimné vďaka organizátorom a všetkým prezentujúcim za túto hodnotnú udalosť".
Generálna sekretárka Združenia priameho predaja, Lenka Mrázová, ktorá sa stretnutia zúčastnila za Českú republiku a Slovensko, dodáva: "Bola to pre mňa skvelá príležitosť stretnúť sa osobne s kolegami z asociácií zastupujúcich priamy predaj celosvetovo. Oceňujem možnosť výmeny skúseností, informácie o projektoch organizovaných asociáciami, príspevky a informácie z oblasti legislatívy a aj informácie o ďalších plánoch a smeru nášho odvetvia."
V závere WFDSA vyjadrila zvláštne poďakovanie za organizáciu a usporiadanie podujatia Márii Lacroix z európskej asociácie SELDIA aj zástupcom spoločnosti Oriflame, ktorej ústredie mali možnosť účastníci tohto stretnutia navštíviť.
zdroj: WFDSA