Spoločnosť Amway oznámila výšku obratu na globálnej úrovni vo výške 8,8 miliárd USD. Jedná sa o 7% pokles v porovnaní s rokom 2015. Spoločnosť zaznamenala zvýšenie tržieb v siedmych z desiatich najväčších trhoch, avšak tiež nižšie obraty v Číne.
"Zaznamenali sme rast v niekoľkých najväčších trhoch a tiež dvojciferný nárast v ďalších siedmych krajinách," hovorí Steve Van Andel, riaditeľ Amway. "Okrem toho vidíme rastúci záujem o oblasť priameho predaja súvisiaci s dôležitosťou osobného odporúčania výrobkov a tiež stále viac možností využitia moderných technológií, vďaka ktorým naši distribútori (vlastníci podnikania Amway) môžu byť kedykoľvek a kdekoľvek v spojení so zákazníkmi," dodáva Van Andel.
V roku 2016 spoločnosť Amway pokračovala v rastúcej podpore distribútorov prostredníctvom vzdelávania v rámci Amway Akadémie, ktorá ponúkla viac ako 4 milióny lekcií zameraných ako na produkty, tak aj na predajné zručnosti. Pokračoval tiež vývoj nových aplikácií podporujúcich distribútorov Amway pri budovaní obchodu, kontaktov so zákazníkmi a tiež pri zoznamovaní sa s výrobkami. Najväčšiu časť z obratu tvoril predaj produktov z oblasti výživy (49%, 3% nárast v porovnaní s rokom 2015), ďalej oblasť krásy a starostlivosti o telo (25%), vybavenie domácnosti (15%, 1% pokles v porovnaní s rokom 2015), starostlivosť o domácnosť (7%) a ostatné (4%).
Medzi hlavné výrobky, ktoré spoločnosť uviedla na trh, patrilo Truvivity od NUTRILITE, vôňa ARTISTRY Flora Chic a v niektorých krajinách tiež krém Supreme LX od ARTISTRY.
Desať najväčších trhov pre spoločnosť Amway boli v roku 2016 Čína, USA, Južná Kórea, Japonsko, Thajsko, Taiwan, India, Malajzia, Rusko a Hong Kong.